چرا محصولات پاناسونیک را باید انتخاب کنیم؟

شنبه 21 دی 1398
15:48
فریبا

برند پاناسونیک از گذشته تا کنون یکی از معروف‌ترین و پراستفاده ترین برندها بین ایرانی‌ها بوده است. محصولات این شرکت به کیفیت و دوام فوق العاده‎‌شان معروف هستند. این تصور کاملا با حقیقت مطابق است زیرا هدف موسس این شرکت نیز عرضه محصولات با کیفیت بسیار بالا بوده است. محصولات این شرکت علاوه بر این که بسیار خوش ساخت هستند، بلکه از لحاظ قیمت نیز در رنج منصفانه‌ای قرار دارند تا اکثر اقشار جامعه قادر به خرید آن باشند. اما به نظر نمی‌رسد این تعریف و تمجید‌ها بتوانند دلیل مناسبی برای خرید باشد. پس به ادامه این مطلب توجه داشته باشید.


[ بازدید : 268 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

یو پی اس برای راه اندازی پکیج در زمان قطعی برق

يکشنبه 10 آذر 1398
16:00
فریبا


با استفاده از یو پی اس سونر برای سیستم های گرمایشی پکیج ، در زمان قطع برق می توان همچنان از آب گرم پکیج بدون سرد شدن استفاده نمود. اما نکته مهم این است که حتما پیش از اقدام به تهیه ، به دنبال یک راهنمای خرید یو پی اس باشید تا پول خود را هدر ندهید.
یکی از مشکلاتی که استفاده از پکیج به دنبال خواهد داشت ، از کار افتادن و خاموشی آن در زمان قطع برق و در پی آن سردی آب خواهد بود. اغلب مصرف کنندگان پکیج خانگی ، سردی آب به محض قطع شدن برق را تجربه نموده اند و به دنبال راه حلی برای آن هستند. استفاده از یو پی اس سونر در این سیستم می تواند برق مورد نیاز را هنگام قطع برق تامین نماید به گونه ای که بدون خاموش شدن پکیج و سرد شدن آب آن ، همچنان به کار خود ادامه خواهد داد و مصرف کننده به هیچ عنوان متوجه قطع برق نخواهد شد.

با توجه به پکیج های مختلف و توان مصرفی آنها ، انتخاب یو پی اس مورد نظر نیز متفاوت است اما با توجه به پکیج های موجود در بازار ایران ، یوپی اس 1KVA سونر به راحتی برای این منظور قابل استفاده است و نوع باتری داخلی آن که دارای 2 عدد باتری یو پی اس 18 آمپر ساعت می باشد قادر است یک پکیج 150 واتی را به مدت 2 ساعت روشن نگه دارد. ( چگونگی محسابه باطری و زمان یو پی اس )

یوپی اس های سونر به دلیل زیبایی و بدون صدا بودن انتخاب بسیار مناسبی برای مصرف کنندگان خانگی است و با دارا بودن 6 ماه گارانتی تعویض و 2 سال گارانتی تعمیر از جهت خدمات هم راحتی و ضمانت کالا را به همراه خواهد داشت. شما هم می توانید از لذت یک خرید خوب بهره مند شوید.

در صورت نیاز می توانید به همراه پکیج ، دستگاه های دیگری نظیر تلویزیون ، کامپیوتر ، مودم اینترنت و تعدادی لامپ روشنایی LED را به UPS متصل نمایید.


[ بازدید : 240 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]

فاکتورهایی که در حین خرید یو پی اس باید به آن‌ها دقت کنید

سه شنبه 21 آبان 1398
13:25
فریبا

پیش رفتن و خرید بهترین یو پی اس برای رایانه ممکن است همان چیزی باشد که شما به آن فکر می کنید ، اما انجام تحقیقات بسیار مهم است. قیمت ممکن است در مقایسه با تجهیزاتی که از UPS استفاده می شود کمتر باشد ، اما چطور میتوان پولی که برای بدست اوردن آن سخت تلاش کرده اید را بیهوده خرج کنید. و اگر خریدار می خواهد با سفارش یو پی اس از طریق درگاه های آنلاین ، در وقت خود صرفه جویی کند ، در این صورت او در مورد انتخاب UPS خود به خوبی آگاه می شود. بیشتر اوقات ، افراد تنها به ظاهر آن خود دقت می‌کنند اما بهتر است بدانید که ظاهر تنها چیزی است که کامپیوتر ها و دیگر تجهیزات اصلا به آن دقت نمی‌کنند. برای این که چیزهای بیشتری درباره یو پی اس بدانید اینجا را کلیک کنید.

رسانه ها

یو پی اس برای دستگاه هایی که نیاز به تهیه نسخه پشتیبان دارند ، دارای پریز برق است. از این رو ، هنگام انتخاب یو پی اس ، باید دقیقاً مشخص شود که چه تعداد دستگاه نیاز به بهترین یو پی اس برای کامپیوتر در هند دارد. برای یک دفتر کار خانگی یا کارگاه کوچک تنها با یک کامپیوتر و چاپگر ، روتر و یک مودم به تعداد کمتر رسانه نیاز دارند.

در حالی که ، برای مشاغل بزرگ ، تعداد قابل توجهی از فروشگاه ها مورد نیاز است. متداول ترین کاری که در اینجا انجام می شود این است که هر دو مورد نیاز را با دو پریز برق دیگر در UPS بخرید. این انعطاف پذیری در آینده استفاده می کند ، که بسیاری شاهد آن بوده اند.

نیازمندی های قدرت

پس از رفع مشکل خروجی ، مورد بعدی که باید بررسی شود ، میزان توان مصرفی دستگاههای متصل به آن است. بدانید که اگر دستگاه های متصل به انرژی بیشتری نسبت به آنچه UPS می تواند نیاز داشته باشد ، دستگاه ها از بین می روند ، حتی اگر باتری آن دارای قدرت کافی برای آن باشد. این وضعیت مانند منبع تغذیه رایانه شخصی است که در صورت کم بودن میزان وات در شرایط مورد نیاز کامپیوتر ، رایانه شخصی را روشن و کار نمی کند.

راه حل آن استفاده از وات متر است که دقیقاً چقدر از کامپیوتر و سایر دستگاه ها استفاده می کند. این واتومتر را می توان به صورت آنلاین خریداری کرد. اکنون ، پس از بررسی همه دستگاه ها ، با قرار دادن وات وسایلی که به بهترین UPS ها برای کامپیوتر در هند وصل می شود ، رقم مورد نیاز انرژی را نشان می دهد.

مدت زمان بهره برداری

پس از فهمیدن وات ، باید دوره کار یا استفاده از آناطمینان حاصل شود. بیشتر خریداران آنرا از آنجا که مایل به چند دقیقه وقت دارند خریداری می کنند تا بتوانند کار خود را روی C ذخیره کنند و سپس به درستی خاموش کنند. در حالی که برخی از UPS های خود می خواهند سیستم های خود را پشتیبانی کنند ، بنابراین می توانند به کار خود ادامه دهند ، که می تواند تقریباً یک ساعت ادامه یابد

برای اینکه دریابید بهترین منابع برق اضطراری در هند چه مدت از دستگاههای متصل به آن بک آپ گیری می کند ، یک حجم کلی وات را که دستگاه ها از منبع تغذیه بی وقفه می گیرند تهیه کنید و سپس به صورت ناچیز به نمودار بار / زمان اجرا محصول (UPS) مراجعه کنید. . اگر محصول به صورت آنلاین خریداری شود ، بیشتر در قسمت بسته یا در توضیحات است.

منبع: https://www.nidm.net/electronics/computers/best-ups-for-pc/


[ بازدید : 439 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به electricdevices است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]