چرا محصولات پاناسونیک را باید انتخاب کنیم؟

شنبه 21 دی 1398
15:48
فریبا

برند پاناسونیک از گذشته تا کنون یکی از معروف‌ترین و پراستفاده ترین برندها بین ایرانی‌ها بوده است. محصولات این شرکت به کیفیت و دوام فوق العاده‎‌شان معروف هستند. این تصور کاملا با حقیقت مطابق است زیرا هدف موسس این شرکت نیز عرضه محصولات با کیفیت بسیار بالا بوده است. محصولات این شرکت علاوه بر این که بسیار خوش ساخت هستند، بلکه از لحاظ قیمت نیز در رنج منصفانه‌ای قرار دارند تا اکثر اقشار جامعه قادر به خرید آن باشند. اما به نظر نمی‌رسد این تعریف و تمجید‌ها بتوانند دلیل مناسبی برای خرید باشد. پس به ادامه این مطلب توجه داشته باشید.

تعداد بالای نمایندگی در سراسر ایران

تحقیقات روانشناسی حوزه بازاریابی نشان داده است که مردم گرایش بیشتری به خرید از فروشنده‌ای دارند که پس از خرید، احساس اطمینان و پشتیبانی را به آن‌ها القا می‌کنند. از آنجایی که بازار فروش محصولات برند پاناسونیک به نسبت سایر برندها رونق بیشتری داشته‌است، به همین روی مراکز پشتیبانی بسیاری نیز در همین راستا ایجاد شده اند. برای مشاهده وبسایت نمایندگی پاناسونیک اینجا کلیک کنید.

مراکز نمایندگی و پشتیبانی خدمات متعددی را ارائه می‌کنند. در واقع از زمان خرید تا نصب و راه اندازی و حتی پس از آن همراه مشتری بوده و به نیازهای آن‌ها توجه کامل دارند. از جمله وظایف این مراکز می‌توان موارد زیر را نام برد:

تعمیر محصولات پاناسونیک

نیاز به تعمیر همیشه وجود دارد. حتی اگر خود محصول دارای مشکل نباشد، خطای انسانی می‌تواند منجر به ایجاد مشکلات شود. به همین خاطر یکی از مهم ترین مسائل مربوط به پشتیبانی محصول، خدمات مربوط به تعمیر است. دسترسی به این خدمات باید به سرعت و سهولت انجام شود. همچنین تعمیرکاران بایستی از تخصص کافی برخوردار بوده تجربه چندین ساله در این حوزه داشته باشند. کلیه این تسهیلات در صورت استفاده از محصولات پاناسونیک برای مشتریان فراهم است.

مشاوره فروش محصول

اکثر مشتری‌ها نمی‎دانند باید چه بخرند. بله درست فهمیدید! آن‌ها نمی‌دانند دقیقا به چه چیزی نیاز دارند. چه چیزی برای آن‌ها کافی است و چقدر باید هزینه کنند. یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید در پشتیبانی محصول به آن توجه کرد این است که به مشتری بگوییم که دقیقا چه چیزی مناسب اوست. نمایندگی‌های پاناسونیک که در سراسر ایران حضور دارند نیز دقیقا همین کار را می‌کنند. آن‌ها با توجه به گفته‌های مشتری می‌توانند خواسته‌های حدودی مشتری را حدس زده و پیشنهاداتی را ارائه کنند. اغلب مشتری‌ها نیز از این که لازم نیست خودشان را به زحمت بیندازند خوشحال خواهند شد.

از سویی دیگر مشتری‌ها دچار ضرر نیز نمی‌شوند. زیرا به وفور یافت شده است که افراد محصولی را بدون آگاهی خریداری کرده و پس از خرید متوجه می‌شوند که مطابق نیاز آن‌ها نیست.


[ بازدید : 269 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به electricdevices است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]